HR PARTNER CONSULTING

HR Outsourcing

Mindig bízhat benne, hogy kezelni tudja HR erőforrás igényét


  • Munkaerőhiánnyal küzd? 
  • Szeretné megtartani munkatársait? 
  • Cége növekedési fázisban van?
  • Túl sok a HR feladat?
  • HR vezetőt keres rész- vagy teljes munkaidőben?


Választ adunk kérdéseire. Forduljon hozzánk bizalommal: info@hrpartnerconsulting.hu vagy a +36 1 226 4217 telefonszámon.
Magas szintű HR szakértelmet biztosítunk rugalmasan vagy akár fix időre, heti 1-3 napban, költséghatékonyan.

HR Outsourcing csapatunk a HR valamennyi területén jártas szakértőkből áll, akiket Ön igény szerint vonhat be, hogy saját cége, HR csapata kompetenciáit kiegészítse, illetve projektekhez extra erőforrást biztosítson.

Válasszon minket HR partnernek és segítünk, hogy a karrier tanácsadástól a csapatépítő tréningig minden területen könnyedén vegye az akadályokat. Szolgáltatásunk költséghatékony, hiszen kifejezetten a szükséges időintervallumra és óraszámban tudja biztosítani a felmerülő HR szaktudást.

Mind stratégiai, mind operatív feladatok elvégzésére megtalálja csapatunkban a megfelelő szakértőket. Tanácsadóink valamennyien tapasztalt vállalati HR szakemberek, akik többéves gyakorlattal rendelkeznek a munkaerő kiválasztás, belső képzés, szervezetfejlesztés, kompenzáció, HR folyamatok fejlesztése, HR projektmenedzsment, HR adminisztráció területén.

Ügyfeleink jellemzően olyan szervezetek, ahol szükség van a HR tanácsadásra:

    • Ahol egyelőre nincsen önálló HR osztály, ezért a stratégiai és/vagy operatív HR feladatokat kiszerveznék
    • ahol a HR osztály leterheltsége átmenetileg nagyon megnövekszik új vagy régóta elhúzódó projektek kapcsán,
    • ahol egy-egy HR-es kolléga ideiglenes kiesése (szülési szabadsága, betegsége) alatt is zökkenőmentesen, magas szakmai színvonalon szeretnék a HR osztályt működtetni,
    • ahol időszakosan új HR szaktudást szeretnének behozni a szervezetbe,
    • ahol időszakonként a stratégiai, máskor az operatív HR teendők vannak túlsúlyban, és ezek ellátását szeretnék rugalmasan biztosítani.

    Megoldásaink rugalmasak, teljes mértékben ügyfeleink igényeire szabottak. Az elszámolás alapja minden esetben a ledolgozott órák száma.
    Az együttműködés elején, HR partnerként segítünk az elvégzendő feladatok és elérendő teljesítmények minél pontosabb meghatározásában, és ezekre építjük fel leghatékonyabb megoldási ajánlatunkat. Partnerünkkel közösen választjuk ki a dedikált tanácsadót, aki mögött természetesen a HR Partner Consulting teljes szakértői csapata áll.



    Első lépés: HR audit - Hogy néz ki a folyamat?

    • Felmérjük, hogy cége mennyire reziliens, azaz ellenálló a válságra 
    • Meghatározzuk a fókuszpontot: azt, hogy mivel kell foglalkozni a humán erőforrásban és mivel nem 
    • Krízispontok definiálása


    Második lépés: HR akcióterv - Mi a 3 legfontosabb terület, amire fókuszálunk?

    • A krízispontokat alapul véve meghatározzuk azt a 3 fő irányvonalat, területet, amivel dolgozni fogunk a következő időszakban 
    • A stratégiai célokhoz igazított, hónapról-hónapra ütemezett feladattervet készítünk
    • Meghatározzuk az elvárt eredményeket is - szabályzatokat, dokumentációt készítünk

    Harmadik lépés: Megvalósítás - Hogyan leszünk eredményesek és hatékonyak?

      • Az ügyvezető támogatóiként a stratégiai, üzleti célokat figyelembe véve visszük végig a projekteket
      • Havi óraszámelszámolásban dolgozunk
      • A stratégiai célokat beépítjük a mindennapokba, melyhez néha 6-8 hónap, néha pedig 1-2 év kell
      • Napjaink fókuszában a wellbeing - a munkavállalói jóllét - áll
      • A válság okozta változások kezelése, mint gyors feladat


      Ha cégként érdekli a szolgáltatás vagy magánszemélyként HR szakértőnek jelentkezne, küldjön számunkra egy e-mailt és felvesszük Önnel a kapcsolatot: bordas.beata@hrpartnerconsulting.hu.







      E-mail:info@hrpartnerconsulting.hu
      telefon: +36 1 226 4217
      HR Partner Consulting Kft.
      Adatvédelmi szabályzat

      Valódi partner, valódi megoldások.

      Fel