HR PARTNER CONSULTING

Interim szolgáltatással bővítjük HR Outsourcing portfóliónkat


Milyen igény hívta életre a HR Outsource szolgáltatás bővítését?

A jelenlegi HR Outsourcing üzletágunk eddig is végzett interim HR szolgáltatást: évente több interim HR vezető, HR igazgató projekten is dolgozunk. Körülbelül 3-12 hónapos időtartamokra helyezünk ki HR vezetőket multinacionális cégeknek és nagyvállalatoknak, ha gyors és megbízható szakértelemre van szükségük. Ezekben az esetekben egy átmeneti időszakra pótoljuk a cég elsőszámú HR vezetőjét. Ebben már nagy a rutinunk és az ismertségünk.

Az elmúlt hónapokban gyümölcsöző együttműködést indítottunk el az egyik stratégiai partnerünkkel, akik más (nem-HR) területen szereztek nagy tapasztalatot az interim vezetők kihelyezésében. Ügyfeleink széles körű kiszolgálását szeretnénk tovább erősíteni ezzel a bővüléssel. Forduljanak hozzánk biztonsággal, ha átmeneti vezetőhiány lép fel a cégükben – bármilyen szakterületen. 

Kiknek ajánljátok az új interim vezetői szolgáltatást?

Multinacionális cégek, nagyvállalatok és nemzetközi középvállalatok számára, felsővezetői és második vonalbeli vezetői szinten. A cégek életében stratégiai területeken tudunk pótolni menedzsereket időszakosan, projektjelleggel.  Látjuk, hogy sokszor egy-egy felsővezető, board tag cseréje, kilépése után a pótlása igencsak időigényes feladat, amely időszak sok kockázatot rejt, ha az adott pozíció betöltetlen marad. Erre kínálunk megoldást stratégiai partnercégünk segítségével.

Jellemzően az alábbi területeken szokott ilyen igény megfogalmazódni:

  • Ügyvezető
  • HR igazgató
  • Logisztikai igazgató
  • CFO, Pénzügyi igazgató
  • IT vezető
  • COO, Operációs Igazgató
  • Back office - Operation menedzser
  • Gyártástervezés
 
Hogy látod, mikor van leginkább szükség Interim segítségre a ti tapasztalatotok alapján?
  
Amikor a partnereink jelzik, hogy időszakosan, rövidebb vagy hosszabb (3-12 hónap) időre kiesett a munkából egy felsővezető, például betegség, kilépés utáni pótlás, új munkakörbe való váltás, szülési szabadság (materinty cover) vagy hirtelen elbocsátás miatt. Hasznos támogatást nyújtunk olyan esetekben is, amikor hiányzó szakértelmet kell pótolni például telephelyek, gyártási sorok költöztetésére, nagyobb beruházások megvalósítására, vagy amikor egy nagyobb auditra készül fel a cég. Ilyen esetekben az üzleti kockázatok minimalizálása a legfontosabb cél és a cégek nehezen találnak erre az átmeneti időszakra profi megoldást. Ezt tudja kínálni az Interim szolgáltatás. Nálunk elérhetőek ezeken a szakterületeken azok a nagyon tapasztalt, rutinos, sok iparágat látott, projekt alapon szerződő szakemberek, akik azonnal hadra foghatók és be tudják tölteni időszakosan ezt a szakmai űrt.

Csokorba tudnád szedni a leggyakoribb eseteket, amikor Interim vezetőt igényelnek a partnereitek?

Örömmel. Büszkék vagyunk rá, hogy olyan stratégiai partnercéget találtunk, akik igen sokféle helyzetben bizonyították szakértelmüket és most már a mi ügyfeleink számára is elérhető a szolgáltatásuk.

Tipikus esetek:

  • erőforráshiány (pl. helyettesítés szülési szabadság vagy alkotói szabadság – sabbatical – idejére, vagy a humán erőforrás pótlásának erejéig)
  • vezetési erőforrásigény (pl. projektmenedzsment, új vállalatirányítási rendszerre való áttérés, tevékenység kiszervezése, új értékesítési csatorna beindítása) 
  • senior és/vagy speciális szakmai erőforrásigény (pl. folyamatoptimalizálás irányítása, speciális know-how alkalmazása a fejlődés bizonyos fázisában, racionalizálás és költségcsökkentés) 
  • változásmenedzsment (pl. új tevékenység beindítása, átszervezés és kultúraváltás és annak elfogadtatása)  
  • turnaround management (pl. válságkezelés) 
  • vállalatelemzés (pl. átvilágítás, cégdiagnózis)
  • speciális vezetői feladatok pénzügyi befektetők cégeinél (pl. a portfólióban lévő vállalatok strukturálási és növekedési stratégiájának megvalósítása)
  • exit management (pl. eladásra való felkészítés és optimalizálás)

Mit vártok ettől az évtől?

Nagyon izgalmas, kihívásokkal teli év ez a HR szakértők, tanácsadók számára. Azért szeretem az ilyen éveket, mert nagyon sokat tudunk tanulni, fejlődni és újragondolhatjuk a belső működéseinket is. A nehézségekkel való megküzdés, a soha nem látott helyzetek, a krízishelyzetek mind-mind a tapasztalatainkat növelik. A portfólió-bővítés is egy ilyen tanulási szakasz: felismertük, hogy partnereink, ügyfeleink igénylik a segítségünket más szakértők kapcsán is, így most már készen állunk ezeket az igényeket is kielégíteni.


vissza




E-mail:info@hrpartnerconsulting.hu
telefon: +36 1 226 4217
HR Partner Consulting Kft.
Adatvédelmi szabályzat

Valódi partner, valódi megoldások.

Fel